Ezel Dizisi Son Bölümünü İndir

9 Temmuz 2012 Pazartesi

sibersahne.org sohbet chatroulette omegle

İnternetin vazgeçilmez siteleri arasında yer alan sibersahne.org yine vazgeçilmez bir projeye daha imza attı.Hatta bunun yanı sıra bir rekora daha noktayı koydu.Böylelikle tüm dünyanın ilgi odağı haline geldi.Merakla sanırım bu projenin ne olduğunu anlatmamı istiyorsunuz.Bende sizi daha fazla yormadan direk anlatıma geçmek istiyorum. Chatroulette ve omegle artık sibersahne.org'a devrildi.Sibersahne.org chatroulette ve omegle'nin Türkiye ağı olmayı üstlendi.Artık tüm insanlar bu servislerin sadece sibersahne.org ile bütünleştiğini iddaa ediyorlar.Kimilerine göre " chatroulette denilince akla sibersahne.org gelir. " kimine göre ise " omegle diyince sibersahne.org'dan başka siteyi tercih etmem " sözcüklerini duyar oluyoruz.Sanırım sohbet artık sibersahne.org sayesinde bir yön almış olacak.Çünkü, web sohbet, sohbet programları ve kameralı sohbet ayağı ile tüm türkiye üzerinde istinilenleri bir arada topluyor.ınsanlar aynı anda 7 8 servisi kullanabiliyorlar.Hem sohbet dışında diğer içerikleri ile insanların genellikle araştırdığı konuları içeriyor.Bu nedenle popülerliğini arttırıyor.
Bende geçenlerde internet üzerinde üye olmadan kameralı sohbet şeklinde bir araştırma yaptım.Araştırmalarım sonucunda bir kaç siteye girip çıktım.Maalesef ki üyeliksiz yazmasına rağmen hepsinde ya üyelik yada ücret talep ediliyordu.Sonunda sibersahne.org chatroulette servisine giriş yaptım.Sistemi yaklaşık 15 dakika kadar kullandım.Hem ücretsiz hemde sistem otomatikmen çalışıyordu.Extra bir şeye tıklamaya gerek yoktu.Değiştir butonu sayesinde değiştiriyorsunuz.Yani kısacası bu alanda yapılan en sağlam sistem kurulmuştu.Her ne kadar ahlaksız görüntülerden rahatsız olsamda yine sistemi beğendim.Sanırım bunun içinde kısa zaman içerisinde bir değişiklik getirilecek.Link vermek istiyorum bu konuda ama bir blogda okuduğuma göre ahlaksız kişileri report edebileceğimiz butonlar geliştirilecek.Bu adımıda atarsa sibersahne.org dünya üzerinde 1. numara olur diye düşünüyorum.

sibersahne.org sohbet chatroulette omegle

0 yorum:

Ezel 36.Bölüm Fragmanı izle


sibersahne.org sohbet chatroulette omegle ~ Ezel Son Bölüm izle, Ezel 69.Bölüm Fragmanı, Ezel 68. Bölümü izle